Reklamácia tovaru

Na náš tovar poskytujeme záruku podľa zákona, 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. 

Ako prvé nám, prosím, Vaše rozhodnutie, že chcete tovar reklamovať, oznámte emailom na info@pravekozusiny.sk.

Nezabudnite uviesť číslo objednávky (podľa faktúry), svoje meno, priezvisko, adresu uvedenú v objednávke, kontakt na Vás, názov, kód, popis a počet kusov vracaného tovaru.  

Následne vyplňte formulár „Reklamačný protokol“, ktorý nájdete na našej stránke, pripojte faktúru, 

(urobte si fotokópiu faktúry aj vyplneného formulára -stačí odfotiť si do mobilu)

a následne prosím tovar zabaľte a spolu s faktúrou a reklamačným protokolom 

podajte na PACKETE:

Všetky pobočky Packety nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky

V pobočke PACKETY nadiktujte kód 91603520 a o všetko ostatné sa už postará Packeta.

Nezabudnite si vziať potvrdenie z Packety o odovzdaní zásielky!

 

Samozrejme budeme akceptovať aj reklamáciu tovaru, ktorá nám nebola vopred oznámená emailom,

ale iba rovno s originálom faktúry a vyplneným reklamačným protokolom na jej opačnej strane, zaslaná k nám. 

Až momentom prevzatia zásielky našou  stranou vzniká naša právna zodpovednosť a povinnosť začať riešiť reklamáciu.

V prípade straty zásielky doručovacou spoločnosťou Vás vyzývame k spolupráci na pátraní po zásielke a trpezlivosti pri uplatňovaní náhrady vzniknutej škody. 

Prosíme, neposielajte nám reklamovaný tovar späť na dobierku. 

Náklady na prepravu vracaného tovaru znáša v prípade oprávnenosti reklamácie predávajúci. 

O prijatí reklamácie a možnostiach jej vybavenia Vás budeme informovať emailom, resp. telefonicky alebo poštou.

Zaväzujeme sa vybaviť reklamáciu v súlade s právnym poriadkom najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamácie.

Po vybavení reklamácie od nás obdržíte písomné stanovisko.

Podrobnejšie podmienky reklamácie tovaru upravujú Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.