Reklamácia tovaru
Na náš tovar poskytujeme záruku podľa zákona, 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru.
Ako prvé nám, prosím, Vaše rozhodnutie, že chcete tovar reklamovať, oznámte emailom na info@pravekozusiny.sk.
Nezabudnite uviesť číslo objednávky (podľa faktúry), svoje meno, priezvisko, adresu uvedenú v objednávke, kontakt na Vás, názov, kód, popis a počet kusov vracaného tovaru.
Následne vyplňte formulár „Reklamačný protokol“, ktorý nájdete na našej stránke, pripojte faktúru,
(urobte si fotokópiu faktúry aj vyplneného formulára -stačí odfotiť si do mobilu)
a následne prosím tovar zabaľte a spolu s faktúrou a reklamačným protokolom
podajte na PACKETE:
Všetky pobočky Packety nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky
V pobočke PACKETY nadiktujte kód 91603520 a o všetko ostatné sa už postará Packeta.
Nezabudnite si vziať potvrdenie z Packety o odovzdaní zásielky!
Samozrejme budeme akceptovať aj reklamáciu tovaru, ktorá nám nebola vopred oznámená emailom,
ale iba rovno s originálom faktúry a vyplneným reklamačným protokolom na jej opačnej strane, zaslaná k nám.
Až momentom prevzatia zásielky našou stranou vzniká naša právna zodpovednosť a povinnosť začať riešiť reklamáciu.
V prípade straty zásielky doručovacou spoločnosťou Vás vyzývame k spolupráci na pátraní po zásielke a trpezlivosti pri uplatňovaní náhrady vzniknutej škody.
Prosíme, neposielajte nám reklamovaný tovar späť na dobierku.
Náklady na prepravu vracaného tovaru znáša v prípade oprávnenosti reklamácie predávajúci.
O prijatí reklamácie a možnostiach jej vybavenia Vás budeme informovať emailom, resp. telefonicky alebo poštou.
Zaväzujeme sa vybaviť reklamáciu v súlade s právnym poriadkom najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamácie.
Po vybavení reklamácie od nás obdržíte písomné stanovisko.
Podrobnejšie podmienky reklamácie tovaru upravujú Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.
